MENU

8 τροφές για να αυξήσετε την πρόσληψη σιδήρου

13 Σεπτεμβρίου 2016 • Διατροφή

chicken-breasts

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό που μεταφέρει οξυγόνο μέσω του αίματος στα υπόλοιπα εσωτερικά όργανα του σώματος. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει αδυναμία, κόπωση, ακόμα και αναιμία.

Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε για να αυξήσετε την πρόσληψη του σιδήρου σας. Αυτά τα τρόφιμα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τις γυναίκες, δεδομένου ότι χάνουν μηνιαία αίμα κατά την έμμηνο ρύση. Μια εξέταση αίματος αρκεί για να σας βοηθήσει να μάθετε αν τα επίπεδα σιδήρου σας είναι χαμηλά, ενώ η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε σίδηρο, θα σας δώσει την ώθηση που χρειάζεστε.

Ετσι, αν ψάχνετε για να αυξήσετε την πρόσληψη σιδήρου σας, διαβάστε παρακάτω ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να σας την προσφέρουν, αν τις συμπεριλάβετε στην καθημερινή διατροφή σας.

Προηγούμενο1 of 9Επόμενο

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »