MENU
rodi-derma

8 φθινοπωρινές τροφές για λαμπερό δέρμα

13 Οκτωβρίου 2013 • Fitness, Oμορφιά

Το καλοκαίρι πέρασε και φεύγοντας εκτός από τις αναμνήσεις της θάλασσας και των διακοπών άφησε και ένα δέρμα ξηρό και ευαίσθητο, λόγω των ωρών που βρέθηκε κάτω από τον ήλιο.

Ομως, η άφιξη του φθινοπώρου σήμανε και στην επιστροφή σε πολλά νόστιμα εποχιακά φρούτα και λαχανικά που οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της απαλότητας στο δέρμα σας, ενώ παράλληλα προσφέρουν και πολύ ωραία γεύση.

Οι δερματολόγοι λένε πως μετά το καλοκαίρι το δέρμα πρέπει να υποβληθεί σε θεραπεία αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσε ο ήλιος. Επειδή όμως ο προϋπολογισμός των περισσότερων δεν το επιτρέπει, μπορεί να γίνει εξίσου καλή δουλειά στο σπίτι σας, αν βάλετε στη διατροφή σας ή στη φροντίδα του δέρματός σας τις παρακάτω τροφές που μπορούν να ξαναδώσουν στο δέρμα σας λάμψη.

Κολοκύθα

Η κολοκύθα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, καθώς και ρετινόλη που είναι παράγωγο της βιταμίνης Α και είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσατε να σκεφτείτε για το δέρμα σας. Χρησιμοποιώντας την στη φυσική της μορφή μπορείτε να αποκομίσετε μεγάλα οφέλη, όπως απολέπιση, αποκατάσταση των ζημιών από τον ήλιο, εξαφάνιση πανάδων, βελτίωση υφής και τόνου του δέρματος. Δημιουργήστε μια μάσκα προσώπου με πουρέ κολοκύθας, βιολογικό μέλι, μια κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού και έλαιο βιταμίνης Ε για καταπραϋντικά αποτελέσματα.

Παντζάρια

Αυτό το λαχανικό ρίζας διαθέτει ίνες που κρατάνε το δέρμα σας σφριγηλό. Μπορεί επίσης να δώσει λάμψη. Τα παντζάρια βοηθούν το θαμπό δέρμα, καθώς διεγείρουν το λεμφικό σύστημα να απομακρύνει τα «απορρίμματα» από τα κύτταρα. Τα παντζάρια μπορούν επίσης να κάνουν το δέρμα πιο λαμπερό, καθώς αυξάνουν την ικανότητα μεταφοράς οξυγόνου στο αίμα, προσθέτοντας μ’ αυτόν τον τρόπο φωτεινότητα στην επιδερμίδα. Μπορείτε να φτιάξετε ένα χυμό από παντζάρια ή να τα απολαύσετε σε μια ωραία σαλάτα.

Ρόδι

Αυτό το φρούτο κάνει το δέρμα πιο απαλό και ελαστικό, βελτιώνοντας συνολικά την εμφάνισή σας. Τα ρόδια μπορούν επίσης να μειώσουν την ακμή, τις βλάβες από τον ήλιο και τις λεπτές γραμμές και καθώς περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή του δέρματος. Προσθέστε τα σε οποιοδήποτε γεύμα και στις σαλάτες σας.

Μήλα

Τα μήλα περιέχουν πολλά βιοενεργά συστατικά που έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Μελέτες έχουν δείξει τις αντικαρκινικές ιδιότητες των μήλων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του καρκίνου του δέρματος. Φάτε πολλά μήλα αυτό το φθινόπωρο και απολαύστε τα οφέλη τους όλο το χρόνο.

Καρότα

Οπως και άλλα εποχιακά τρόφιμα, τα καρότα διαθέτουν β-καροτένιο, που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του δέρματος από τη φθορά που προκαλείται από τις ρυτίδες που δημιουργούν οι υπεριώδεις ακτίνες. Φτιάξτε μια μάσκα από καρότα για να ανακουφίσετε το δέρμα σας από τα σπυράκια και τα σκοτεινά σημεία. Βράστε τα καρότα μέχρι να μαλακώσουν και φτιάξτε έναν πουρέ. Προσθέστε μέλι, ελαιόλαδο και λεμόνι. Αφήστε το στο πρόσωπο για περίπου 15 λεπτά. Είναι επίσης ιδανικά για να απαλύνουν τις ρυτίδες.

Λαχανικά Βρυξελλών

Τα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχουν υψηλά επίπεδα κολλαγόνου. Τρώγοντας τα προσφέρετε στο δέρμα σας μεγαλύτερη ελαστικότητα, αισθάνεστε νεότεροι και έχετε νεανική εμφάνιση.

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα ανακατεμένα με γιαούρτι και μέλι μπορούν να φτιάξουν μια μάσκα που βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και διορθώνει τυχόν ζημιές που έχουμε υποστεί από τον ήλιο το καλοκαίρι.

Αχλάδια

Τα αχλάδια είναι γεμάτα φυτικές ίνες κι αυτό σημαίνει πιο αργή απελευθέρωση του σακχάρου στο αίμα. Η ζάχαρη σημαίνει ρυτίδες και χαλάρωση του δέρματος και η κατανάλωση αχλαδιών μπορεί να τη συγκρατήσει. Τα αχλάδια έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που είναι ένα κρίσιμο συστατικό για την ανάπτυξη του κολλαγόνου που απαιτείται για να έχετε ένα δέρμα σφριγηλό, χωρίς ρυτίδες.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »