MENU

8 φρούτα χαμηλά σε υδατάνθρακες ιδανικά για δίαιτα

8 Αυγούστου 2014 • Διατροφή

fruits

Ζεστός καιρός σημαίνει πολλά νόστιμα φρούτα. Αλλά αν κάνετε δίαιτα ή αν έχετε διαβήτη μπορεί να αναρωτιέστε πώς αυτές οι εποχιακές λιχουδιές μπορούν να χωρέσουν στο σχέδιο διατροφής σας.

Τα φρούτα είναι φορτωμένα με βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες και είτε απλά ενδιαφέρεστε για τη γραμμή σας είτε είναι μέρος μιας διαβητικής δίαιτας, απλά θα πρέπει να παρακολουθείτε τους υδατάνθρακές σας. Το κλειδί είναι να ελέγχετε τη μερίδα σας και να μείνετε μακριά από τα κονσερβοποιημένα φρούτα και το σιρόπι ζάχαρης.

Τα περισσότερα φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι κατάλληλα, τόσο για να ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για κάτι γλυκό όσο και για να διατηρήσετε τη γραμμή σας ή αν έχετε διαβήτη να διατηρήσετε το σάκχαρό σας υπό έλεγχο.

Διαβάστε παρακάτω ποια φρούτα είναι καλές επιλογές επειδή είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.

Προηγούμενο1 of 9Επόμενο

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »