MENU

Τροφές που καταπολεμούν φλεγμονές και λίπος της κοιλιάς

30 Ιουνίου 2018 • Διατροφή

frui-veg

Οταν καταναλώνονται σε τακτική βάση, οι τροφές με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής στο σώμα, βοηθώντας στην πρόληψη μακροπρόθεσμων συνεπειών για την υγεία.

Οταν η φλεγμονή είναι υπό έλεγχο, όχι μόνο θα έχετε περισσότερη ενέργεια και θα αισθάνεστε καλύτερα συνολικά, αλλά θα ανακαλύψετε επίσης ότι η απώλεια βάρους και η μείωση του λίπους της κοιλιάς μπορεί να γίνει πιο εύκολη.

Δοκιμάστε να προσθέσετε αντιφλεγμονώδεις τροφές στα προγραμματισμένα σας γεύματα σε καθημερινή βάση. Οσο πιο συχνά τρώτε αυτά τα τρόφιμα, τόσο λιγότερη φλεγμονή θα είναι παρούσα στο σώμα σας.

Οι ακόλουθες τροφές και θρεπτικά συστατικά μπορούν να καταπολεμήσουν τη φλεγμονή και το λίπος στην κοιλιά σας:

fruits-vegies

1. Φρούτα και λαχανικά

Ολα τα φρούτα και τα λαχανικά, λόγω των πολλών θρεπτικών συστατικών τους και της υψηλής τους περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, βοηθούν στην καταπολέμηση της χρόνιας φλεγμονής, οπότε φροντίστε να καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες από αυτά καθημερινά. Ορισμένοι τύποι των νωπών προϊόντων, ωστόσο, είναι ακόμα πιο ισχυρά από άλλα.

Μερικά καταπληκτικά αντιφλεγμονώδη φρούτα και λαχανικά που πρέπει να συμπεριλάβετε στα γεύματά σας είναι τα μήλα, τα μούρα, το μπρόκολο, τα μανιτάρια, ο ανανάς και το σπανάκι.

green-tea-

2. Πράσινο τσάι

Αυτό το ήπιο ρόφημα είναι ιδανικό για να βοηθήσει να συρρικνωθεί η περίμετρος της μέσης σας, καθώς και για να μειωθεί η φλεγμονή. Τα φλαβονοειδή που υπάρχουν στο τσάι έχουν φυσικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Επίσης το τσάι περιέχει κατεχίνες που έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση του σωματικού λίπους.

monounsaturated

3. Τα μονοακόρεστα λίπη

Τα υγιή για την καρδιά λίπη συμβάλλουν στην αύξηση των υγιών επιπέδων χοληστερόλης (HDL) και μειώνουν τη συνολική φλεγμονή. Μεγάλες πηγές τους είναι το ελαιόλαδο, τα αμύγδαλα και το αβοκάντο.

salmon

4. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Η έρευνα έχει δείξει ότι μια δίαιτα με υψηλό ποσοστό σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και ένα χαμηλό ποσοστό σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα έχει συνδεθεί με μειωμένη φλεγμονή. Πηγές των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων είναι τα καρύδια, ο λιναρόσπορος και τα ψάρια, όπως ο σολομός.

spices

5. Μπαχαρικά

Ορισμένα μπαχαρικά, όπως το σκόρδο, η κουρκούμη, η κανέλα, το τζίντζερ και οι πιπεριές τσίλι, έχουν ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, γι’ αυτό θα πρέπει να τα προσθέτουμε στα γεύματά μας όσο το δυνατόν πιο συχνά.

water

6. Νερό

Η ενυδάτωση είναι απαραίτητη για να εξαλειφθεί η φλεγμονή που προκαλούν οι τοξίνες στο σώμα. Στόχος τα 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Θυμηθείτε: Προσθέστε 1-2 ακόμα ποτήρια για κάθε 30 λεπτά άσκησης.

whole

7. Δημητριακά ολικής αλέσεως

Πλούσια σε φυτικές ίνες τα δημητριακά ολικής αλέσεως βοηθούν στον έλεγχο της απόκρισης της ινσουλίνης στο σώμα. Η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β των δημητριακών ολικής αλέσεως βοηθά επίσης να μειωθεί η φλεγμονώδης ορμόνη ομοκυστεΐνη στο σώμα.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »