MENU
food

7 τροφές για να κάψετε γρήγορα λίπος

31 Δεκεμβρίου 2016 • Διατροφή

Πολλές τροφές ευνοούν την απώλεια βάρους και βοηθούν τον οργανισμό να κάψει λίπος. Μερικές όμως απαιτούν περισσότερες θερμίδες για να αφομοιωθούν κι έτσι αυξάνουν τον μεταβολισμό, επιτρέποντας να κάψετε λίπος πιο γρήγορα.

Μπορείτε να αυξήσετε την καύση λίπους του σώματός σας με την κατανάλωση περισσότερων τροφών που ενισχύουν το κύριο όργανο του σώματος που μεταβολίζει το λίπος και δεν είναι άλλο από το ήπαρ.

Ας δούμε ποιες είναι οι τροφές που το κάνουν αυτό:

1. Kρέας

Το άπαχο κοτόπουλο, η γαλοπούλα, ο σολομός, ο τόνος, το άπαχο βοδινό κρέας και οι σαρδέλες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των πιο υγιεινών κρεάτων και ψαριών που καίνε λίπος. Οταν τρώτε αυτές τις τροφές που είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, το σώμα χρησιμοποιεί την ενέργεια για να χωνέψει. Με άλλα λόγια, οι θερμίδες και το λίπος καίγονται πάνω στη διαδικασία της πέψης των τροφών υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι επίσης καλή για την οικοδόμηση των μυών, που αυξάνει το μεταβολισμό.

2. Τσίλι

Οταν τρώτε ζεστά καυτερά φαγητά όπως καυτερές πιπεριές, τσίλι καγιέν και κάθε τι πικάντικο, αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματός σας. Με τη δημιουργία της θερμότητας ο μεταβολισμός σας επιταχύνει και καίει περισσότερες θερμίδες, σε μια προσπάθεια να ψυχθεί και πάλι η περιοχή.

3. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει μοριακές ιδιότητες που το καθιστούν ευνοϊκό για την απώλεια βάρους. Ενα βασικό συστατικό του είναι η επιγαλλοκατεχίνη, ή EGCG, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που ενεργοποιεί το νευρικό σας σύστημα και βοηθά το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες, ειδικά όταν συνδυάζεται με την καφεΐνη.

4. Aυγά

Τα αυγά είναι φορτωμένα με πρωτεΐνη, την οποία, όπως και το κρέας, το σώμα σας πρέπει να εργαστεί σκληρά για να τη χωνέψει. Τα αυγά είναι πλούσια σε αμινοξέα και λεκιθίνη, που αυξάνει την παραγωγή της χολής. Η χολή είναι ένας φυσικός γαλακτωματοποιητής του λίπους και αφομοιώνει το λίπος στο λεπτό έντερο.

5. Ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες που χορταίνουν χωρίς να προκαλούν έναυσμα ινσουλίνης και έτσι το σώμα δεν μπαίνει σε λειτουργία «αποθήκευσης λίπους». Λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες αρκεί μία μόνο μερίδα ψωμί ολικής αλέσεως για να χορτάσετε όσο θα χορταίνατε με δύο μερίδες άσπρο ψωμί. Οι φυτικές ίνες κινούν επίσης το λίπος πιο γρήγορα μέσα από το πεπτικό σύστημα κι έτσι απορροφάται λιγότερο απ’ αυτό.

6. Σκόρδα και κρεμμύδια

Tα μέταλλα και τα έλαια μέσα στα σκόρδα και τα κρεμμύδια, διασπούν το λίπος και αυξάνουν τον μεταβολισμό. Αυτό το δυναμικό δίδυμο τροφών περιέχει φυτοχημικά που διασπούν τις εναποθέσεις λίπους στο σώμα.

7. Φασόλια και όσπρια

Τα φασόλια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, η οποία βοηθά το σώμα να οικοδομήσει μύες και να κάψει θερμίδες. Εχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορεί να αναστείλουν την απορρόφηση λίπους από το σώμα. Μείνετε μακριά από τα ψητά και τηγανητά φασόλια και προτιμήστε τα κόκκινα και λευκά φασόλια.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »