MENU

7 τρόποι να βάλετε τα λαχανικά στη διατροφή σας

20 Μαρτίου 2018 • Διατροφή

green

Αν η αύξηση της ποσότητας των λαχανικών που τρώτε σε καθημερινή βάση είναι ένας από τους στόχους της υγείας σας, είναι σίγουρο ότι προβληματίζεστε για το κατά πόσο το φαγητό σας θα είναι νόστιμο.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θα είναι υγιεινό, αφού θα πάρετε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που χρειάζεται το σώμα, αλλά πόσο εύκολο είναι να φάτε λαχανικά που δεν σάς αρέσει η γεύση τους;

Κι όμως υπάρχουν κάποιοι εξαιρετικά αποτελεσματικοί, έστω και… ύπουλοι (αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα…) τρόποι για να βάλετε τα λαχανικά στη διατροφή σας και να απολαμβάνετε τα οφέλη τους κάθε μέρα χωρίς εκπτώσεις στη νοστιμιά.

veggie

1. Ομελέτα λαχανικών

Μια ομελέτα λαχανικών είναι μια υγιής πρωτεΐνη και παράλληλα ο καλύτερος τρόπος για να φάει κανείς περισσότερα λαχανικά. Ρίξτε στην ομελέτα κόκκινη πιπεριά, σπανάκι, ντομάτες και λάχανο και θα δείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι μια πλούσια και εξαιρετικά νόστιμη ομελέτα. Μια ομελέτα λαχανικών είναι πιο υγιεινή από ένα μπολ ζαχαρούχων δημητριακών και ένας πολύ καλός τρόπος να πάρετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, είναι πολύ εύκολο να γίνει.

smoothies

2. Πράσινα smoothies

Ενας εύκολος τρόπος να φάτε περισσότερα λαχανικά είναι τα πράσινα  smoothies που σάς βοηθούν να ξεκινήσετε τη μέρα σας χωρίς άγχος και με μεγάλη παραγωγικότητα. Τα πράσινα smothies είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσετε τα επίπεδα της ενέργειάς σας, να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας και τη συνολική βελτίωση της υγείας σας. Πιάστε το σέσκουλο, το σπανάκι, την πικραλίδα, το κατσαρό λάχανο, προσθέστε κάποια βότανα, φρούτα και υγιεινά λίπη και φτιάξτε ένα υγιεινό και θρεπτικό smoothie.

veggie-salad

3. Σαλάτες λαχανικών

Αν είστε από εκείνους τους ανθρώπους που συνήθως τρώνε χάμπουργκερ ή πατάτες για μεσημεριανό γεύμα θα πρέπει να σταματήσετε αυτή την κακή συνήθεια. Η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, χοληστερόλη, θερμίδες και πολλά τεχνητά πρόσθετα και συστατικά του πρόχειρου φαγητού είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να φάτε. Δοκιμάστε καλύτερα μια σαλάτα λαχανικών για μεσημεριανό γεύμα. Πιάστε μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, που περιέχουν πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, προσθέστε λίγη άπαχη πρωτεΐνη, όπως τόνο ή κοτόπουλο και απολαύστε καθημερινά ένα υγιεινό γεύμα.

wrap

4. Προσθέστε λαχανικά σε wrap και σάντουιτς

Είστε οπαδός του wrap και του σάντουιτς; Αν ναι, ξεκινήσετε να προσθέτετε μέσα περισσότερα λαχανικά. Βάλτε σπανάκι, μαρούλι και λάχανο στα σάντουιτς. Μπορείτε, ακόμα να προσθέσετε φέτες αγγούρι, τεμαχισμένα καρότα, ντομάτες και κοτόπουλο για ένα υγιεινό και νόστιμο σάντουιτς.

raw

5. Ωμά λαχανικά

Τα σνακ με ωμά λαχανικά είναι πολύ καλύτερα από τα σνακ με τσιπς, μπισκότα, σοκολάτες για να ενισχύσετε και την ημερήσια πρόσληψή σας σε χόρτα και λαχανικά. Κόψτε φέτες αγγούρι, σέλινο, κολοκυθάκια, ντομάτες, καρότα και πιπεριές.

pasta-d

6. Προσθέστε λαχανικά στην κατσαρόλα και σε πιάτα ζυμαρικών

Ενας ακόμα τρόπος να προσθέσετε περισσότερα λαχανικά στην καθημερινή σας διατροφή είναι να τα προσθέσετε στα πιάτα των ζυμαρικών σας, στις κατσαρόλες και τα φαγητά φούρνου. Προσθέστε ψητό μπρόκολο, καρότα, μανιτάρια στα ζυμαρικά σας και έχετε κάνει σημαντικά βήματα για να πάρετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες και να κάνετε τη διατροφή σας περισσότερο υγιεινή.

salsa

7. Προσθέστε λαχανικά σε σάλτσες ντομάτας

Οι σάλτσες ντομάτας και τα μακαρόνια είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για να προσθέσετε λαχανικά και να πάρετε θρεπτικά συστατικά. Δοκιμάστε να προσθέσετε πιπεριές, κολοκυθάκια και μανιτάρια στη σάλτσα ντομάτας σας. Προσθέστε σέλινο και καρότα και δοκιμάστε το γνωρίζοντας ότι θα πάρετε μεγάλη δόση θρεπτικών συστατικών.

Υπάρχουν πολλά οφέλη από την κατανάλωση λαχανικών καθημερινά. Είναι καλά για τα μαλλιά, το δέρμα και τα μάτια σας. Μόλις αρχίσετε να τρώτε περισσότερα λαχανικά καθημερινά, θα παρατηρήσετε μια τεράστια ώθηση στην ενέργεια και μια δραματική βελτίωση στο δέρμα σας που θα φαίνεται υγιές και νεανικό.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »