MENU
apet1

7 φυσικοί τρόποι να συγκρατήσετε την όρεξή σας

5 Νοεμβρίου 2016 • Διατροφή

Η όρεξη είναι, τόσο ψυχολογικό, όσο και σωματικό φαινόμενο. Μερικές φορές τρώμε όταν είμαστε βαριεστημένοι, ή απλά επειδή είναι «χρόνος» για να φάμε, ακόμα κι αν δεν αισθανόμαστε πεινασμένοι.

Κάνοντας απλές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μας, μπορούμε να επηρεάσουμε σε μεγάλο βαθμό το σώμα και μακροπρόθεσμα την υγεία μας. Δείτε ποιες είναι αυτές οι αλλαγές:

1) Μην παραλείψετε το πρωινό. Η παράλειψη του πρωινού ή ένα νοσηρό πρωινό θα σας κρατήσει σε λήθαργο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το σώμα σας χρειάζεται τροφή, για να τρέξει αποτελεσματικά και στερώντας του το πρωινό θα το οδηγήσετε τελικά σε προβλήματα υγείας. Πάντα να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό.

2) Κρατήστε τον εαυτό σας ενυδατωμένο. Το πόσιμο νερό είναι καλό για την υγεία γενικότερα. Το νερό είναι επίσης γνωστό ότι σας χορταίνει και σας κρατάει από την υπερκατανάλωση τροφής. Αν αφυδατωθείτε ή αν δεν πίνετε αρκετό νερό μπορεί να επιβραδύνετε τον μεταβολισμό σας. Πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό για να αφαιρέσετε τις τοξίνες από το σώμα σας και για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας με φυσικό τρόπο.

3) Η άσκηση είναι σημαντική. Η άσκηση βοηθά στον περιορισμό της επιθυμίας σας για φαγητό και στην απώλεια βάρους με υγιή τρόπο. Αυξάνει την ενεργειακή δαπάνη, καίει θερμίδες, ρυθμίζει τα σήματα του κορεσμού και μειώνει την πρόσληψη τροφής.

4) Ισορροπημένα γεύματα. Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή θα ελέγχει την όρεξή σας και θα σας παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οταν το σώμα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, θα λειτουργεί άριστα και θα κρατάει μακριά την επιθυμία για φαγητό.

5) Kαταναλώστε υγιή σνακ. Τρώγοντας σνακ ανάμεσα στα 3 μεγάλα σας γεύματα, θα μπορέσετε να συγκρατήσετε την όρεξή σας. Επιλέξτε υγιεινά σνακ με σύνθετους υδατάνθρακες ή υγιή λίπη. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους κ.λπ. Αυτά θα σας κρατήσουν χορτασμένους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

 6) Τρώτε αργά, ελεγχόμενες μερίδες. O έλεγχος της μερίδας σας είναι το κλειδί για τον έλεγχο του βάρους σας. Μια έξυπνη επιλογή είναι να τρώτε σε μικρά πιάτα, ώστε να φαίνονται πάντα γεμάτα. Να μασάτε αργά και να σταματάτε μόλις αισθάνεστε ότι χορτάσατε.

7) Να κοιμάστε αρκετά. Η έλλειψη ύπνου μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης στον οργανισμό, οδηγώντας σε κακό έλεγχο της διατροφής και σε περιττές επιθυμίες για φαγητό. Τουλάχιστον 7-8 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες κάθε μέρα για να κρατήσουν τον έλεγχο της όρεξής σας.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »