MENU

6 βότανα για την καταπολέμηση της ακμής

2 Σεπτεμβρίου 2020 • Διατροφή

votana

Ψάχνετε για έναν φυσικό τρόπο να καταπολεμήσετε την ακμή; Σκεφτείτε να προσθέσετε ορισμένα από τα εκπληκτικά βότανα που υπάρχουν στη φύση στην διατροφή σας για να την κάνετε πιο υγιεινή.

Παρόλο που γνωρίζουμε πως τα φρούτα και τα λαχανικά μας κάνουν καλό, συνήθως παραβλέπουμε τα βότανα που είναι υψηλότερα σε αντιοξειδωτικά από τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Ορισμένα βότανα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, μειώνουν τη φλεγμονή και κρατούν το δέρμα υγιές και νεανικό. Πετάξτε μακριά τις φορτωμένες χημικά κρέμες σας και εξετάστε το ενδεχόμενο να τρώτε μερικά από τα παρακάτω βότανα που καταπολεμούν την ακμή κάθε μέρα.

maintanos

1. Μαϊντανός

Ο μαϊντανός είναι μία από τις καλύτερες πηγές χλωροφύλλης και βιταμίνης C που σάς βοηθούν να παραμείνετε νέοι και υγιείς. Ο μαϊντανός έχει διουρητική δράση και βοηθά στη μείωση του φουσκώματος στο σώμα σας. Επιπλέον βοηθά στην καταπολέμηση των εξάρσεων στο δέρμα σας. Προσθέστε αυτό το υπέροχο βότανο στις σαλάτες σας, μαγειρέψτε το, πιείτε το χυμό του, προσθέστε το στα smoothie σας. Δεν είναι ακριβό κι έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε καθόλου για τον προϋπολογισμό σας. Ο φρέσκος μαϊντανός προσθέτει μια απολαυστικά δροσερή γεύση που σίγουρα θα αγαπήσετε.

vasilikos

2. Βασιλικός

Ο βασιλικός δεν βοηθά απλά στην καταπολέμηση της ακμής, αλλά προωθεί την καλή υγεία γενικότερα. Καταπολεμά τα βακτήρια από μέσα προς τα έξω, ενώ καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που οδηγούν σε φλεγμονή, ερυθρότητα, ρυτίδες και ακμή. Προσθέστε μερικά φύλλα βασιλικού σε σαλάτες και smoothie ή χρησιμοποιήστε τον στα αλμυρά πιάτα σας.

menta

3. Μέντα

Δυόσμος και μέντα έχουν πολλά οφέλη για την υγεία του σώματος και προσθέτουν μια καταπληκτική δροσερή γεύση στα γεύματα και τα ποτά σας. Η μέντα βοηθά το πεπτικό σύστημα, προάγει την αίσθηση της υγείας και της ευημερίας και παράλληλα είναι πλούσια σε χλωροφύλλη, ενώ καταπολεμά την φλεγμονή και το στρες, που αμφότερα οδηγούν σε ακμή. Μπορείτε να προσθέσετε φρέσκο δυόσμο στα smoothies σας και να πιείτε τσάι μέντας τη νύχτα. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε πιο γρήγορα.

faskomilo

4. Φασκόμηλο

Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι μισούν τη γεύση του φασκόμηλου, είναι ένα από τα πιο πολύτιμα βότανα, που βοηθούν στην καταπολέμηση των εξάρσεων. Το φασκόμηλο είναι απίστευτα ήρεμο και μπορεί να μειώσει άμεσα τη φλεγμονή και το άγχος. Είναι ένα σπουδαίο αντιβακτηριακό βότανο που καταπολεμά τα βακτήρια που οδηγούν στην ακμή και την ασθένεια. Μπορείτε να το καταναλώσετε φρέσκο ή αποξηραμένο, αλλά αν έχετε επιλέξει αποξηραμένο φασκόμηλο θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα χρησιμοποιήσετε μια μικρή ποσότητα. Μπορείτε να το προσθέσετε σε μαγειρευτά φαγητά, σούπες, αλμυρά ή σε οποιοδήποτε πιάτο.

coliantro

5. Κόλιανδρος

Το κόλιαντρο ή κόλιανδρος είναι γνωστό βότανο αποτοξίνωσης και ένα ακόμα υπέροχο βότανο που μπορεί να καταπολεμήσει την ακμή. Βοηθά στην αποτοξίνωση του ήπατος και την πρόληψη των εξάρσεων, της ασθένειας και της αύξησης του σωματικού βάρους. Μια από τις μεγαλύτερες πηγές χλωροφύλλης, το κόλιαντρο βοηθά στην καταπολέμηση της οξύτητας στο σώμα, προάγει την επούλωση και καταπολεμά τα χαμηλά επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Ο κόλιανδρος είναι επίσης νόστιμος. Μπορείτε να τον απολαύσετε σε smoothies, σαλάτες και αλμυρά πιάτα. Δεν έχει θερμίδες και είναι ανέξοδος, οπότε μπορείτε να φάτε αρκετό.

rigani

6. Ρίγανη

Η ρίγανη είναι ένα από τα καλύτερα βότανα για την καταπολέμηση της ακμής, τη χαμηλή όρεξη, τις στομαχικές διαταραχές και την κατάθλιψη. Είναι επίσης απίστευτα νόστιμη, έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες και είναι πλούσια σε χλωροφύλλη. Η ρίγανη βοηθά στη μείωση των φλεγμονών που συχνά οδηγούν στην ακμή και τις εξάρσεις. Προσθέστε ρίγανη στις σαλάτες σας ή στις αλμυρές σπιτικές σάλτσες σας και πασπαλίστε με μερικά φρέσκα φύλλα σε ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα. Είτε πρόκειται για φρέσκια, είτε για αποξηραμένη, θα σας προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »