MENU
waistline1

6 τρόποι να συρρικνώσετε την περίμετρο της μέσης σας

8 Ιουνίου 2014 • Fitness, Ασκηση

Αν ψάχνετε για γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να συρρικνωθεί η περίμετρος της μέσης σας μέσα σε μία μόλις εβδομάδα, για να ετοιμαστείτε για να φορέσετε το μπικίνι σας, υπάρχει λύση για να το επιτύχετε.

Δεν χρειάζεται να δοκιμάσετε νέες δίαιτες, ούτε να λιμοκτονήσετε, ούτε να λιώσετε στο γυμναστήριο. Αρκούν μερικές μόνο αλλαγές για να φτάσετε στο στόχο σας. Το να πεινάτε και να εξαντλείτε τον εαυτό σας δεν είναι ο τρόπος να το επιτύχετε.

Δοκιμάστε τους παρακάτω έξι υγιείς τρόπους που θα σάς βοηθήσουν να συρρικνώσετε την περίμετρο της μέσης σας σε μόλις μία εβδομάδα.

1. Πάρτε πρωινό με βάση τις πρωτεΐνες κάθε μέρα

Αν θέλετε να συρρικνώσετε την περίμετρο της μέσης σας σε μία εβδομάδα, ξεκινήστε με το κύριο γεύμα της ημέρας, το πρωινό. Αποφύγετε το πλιγούρι βρώμης, τα δημητριακά και κάθε είδος αμυλούχων τροφών για πρωινό και πάρτε ένα πρωινό βασισμένο σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη επιταχύνει το μεταβολισμό κατά 25% περισσότερο απ’ ό,τι οι υδατάνθρακες απλά και μόνο με την κατανάλωσή της. Προτιμήστε αυγά, γιαούρτι και μούρα για το πρωινό σας και θα δείτε γρήγορα τα αποτελέσματα.

2. Μειώστε το λίπος

Παρόλο που τα υγιή λίπη είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του εγκεφάλου σας και τη γενική υγεία, μερικά λίπη σας κάνουν να παίρνετε βάρος γρηγορότερα απ’ ό,τι νομίζετε. Μειώστε το λίπος για να συρρικνωθεί η περίμετρος της μέσης σας. Περιορίστε τα μαγειρικά έλαια, αποφεύγετε να τρώτε πολλούς ξηρούς καρπούς, προσπαθήστε να καταναλώνετε σπόρους, όπως ο λιναρόσπορος, που περιέχουν λιγότερο λίπος και περισσότερες φυτικές ίνες και πρωτεΐνες από τους ξηρούς καρπούς.

3. Αυξήστε την πρόσληψη των φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες σάς βοηθούν να χορτάσετε πιο γρήγορα και με τον τρόπο αυτό σας αποτρέπουν από την υπερκατανάλωση τροφής, ενώ καταναλώνετε και λιγότερες θερμίδες. Φρούτα, μη αμυλούχα λαχανικά, λιναρόσπορος, μούρα, είναι εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών. Προσθέστε τις στα smoothies, τις σαλάτες και το γιαούρτι σας και αυξήστε έτσι την κατανάλωση των φυτικών ινών στη διατροφή σας.

4. Προπόνηση δύναμης

Παρά το γεγονός ότι η αεροβική άσκηση είναι το κλειδί για την συρρίκνωση της περιμέτρου της μέσης σας, η προπόνηση δύναμης (προπόνηση με βάρη) είναι επίσης σημαντική. Μετά από μια προπόνηση δύναμης οι άπαχοι μύες καίνε λίπος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς για πάνω από 12 ώρες. Στοχεύστε στα 20-25 λεπτά την ημέρα, 3 φορές την εβδομάδα για να δείτε καταπληκτικά αποτελέσματα.

5. Καταναλώστε περισσότερο άπαχο γιαούρτι

Το γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε προβιοτικές καλλιέργειες και πρωτεΐνες που βοηθούν να μειωθεί το περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Το κόλπο είναι να τρώτε όσο πιο απλό άπαχο γιαούρτι γίνεται. Μπορείτε να προσθέσετε μούρα της επιλογής σας για να γίνει το γιαούρτι πιο νόστιμο.

6. Κρατήστε το δείπνο σας απλό

Οταν προσπαθείτε να μειώσετε το λίπος γύρω από τη μέση σας είναι σημαντικό να έχετε ελαφρά γεύματα και να αποφεύγετε το διαρκές τσιμπολόγημα. Καταναλώστε ψάρια και λαχανικά αν τρώτε νωρίς το δείπνο σας ή αν είναι κάτι ανάμεσα σε γεύμα και δείπνο. Βάλτε μπαχαρικά και βότανα αντί για αλάτι και λάδι αντί για μαγιονέζα και βούτυρο.

Αν κάνετε όλα τα παραπάνω μπορείτε να δείτε την μέση σας να λεπταίνει μέσα σε μία μόλις εβδομάδα χωρίς να πεθάνετε από την πείνα. Μην παραλείπετε γεύματα και βεβαιωθείτε ότι κάνετε υγιεινές επιλογές τροφών όλη την ημέρα.

Θυμηθείτε: Το θέμα δεν είναι να μην τρώτε αρκετά, γιατί τότε ο μεταβολισμός σας θα επιβραδυνθεί και αυτό δεν είναι καλό ούτε για το σώμα σας γενικότερα ούτε για την περιοχή της μέσης και της κοιλιάς ειδικότερα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »