MENU
potato salad-avocado

6 τρόποι για να αδυνατίσετε τρώγοντας αβοκάντο

15 Οκτωβρίου 2013 • Διατροφή

Κάποτε οι διατροφολόγοι προειδοποιούσαν να μην τρώμε αβοκάντο, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε λιπαρές ουσίες. Τώρα πια γνωρίζουμε πως έχει πολλά να προσφέρει στην υγεία μας.

Το 85% των θερμίδων του προέρχονται από τα λίπη. Ενα φλιτζάνι – μερίδα έχει καλύψει ήδη περίπου το 1/3 (32%) της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης των κορεσμένων λιπαρών. Είναι ένα από τα κύρια συστατικά στα πιο αμαρτωλά πιάτα. Κι όμως, πρέπει να το τρώτε συχνότερα.

Το αβοκάντο είναι βασικό συστατικό σε πολλά φαγητά σε όλο τον κόσμο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σαλάτες σε λατινοαμερικάνικες δίαιτες, ή στο γλυκό τελείωμα ενός γεύματος σε μέρη όπως η Ταϋλάνδη και οι Φιλιππίνες. Είναι μια ευλογία για όλους: Τους χορτοφάγους, αυτούς που κάνουν δίαιτα και όλους όσοι απολαμβάνουν τα φρέσκα και νόστιμα φαγητά.

Μπορεί να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, αλλά είναι επίσης μια πλούσια πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Ε, βιταμίνης Β6, σιδήρου, καλίου, νιασίνης και μαγνησίου.

Ενα φλιτζάνι αβοκάντο παρέχει το 40% της ημερήσιας πρόσληψης των φυτικών ινών που χρειάζεστε. Αυτές οι ίνες, σε συνδυασμό με την περιεκτικότητά του σε λίπος, σημαίνουν ότι θα αισθανθείτε πιο χορτάτοι και ικανοποιημένοι μόλις το φάτε. Και σα να μην έφτανε αυτό, το λίπος του αβοκάντο συνιστά ευκολότερη για το σώμα σας την απορρόφηση αντιοξειδωτικών όπως το β-καροτένιο και το λυκοπένιο.

Δείτε μερικούς νόστιμους τρόπους για να βάλετε περισσότερο αβοκάντο στη διατροφή σας.

* Ρίξτε στη σχάρα μερικές φέτες αβοκάντο χωρίς τη φλούδα του για να απολαύσετε ένα υγιεινό και νόστιμο πιάτο.

* Πειραματιστείτε με τη γλυκιά πλευρά του βάζοντας στο μπλέντερ κομμάτια ώριμου αβοκάντο για να δώσει πυκνότητα σε έναν χυμό φρούτων.

* Ρίξτε το στο μπλέντερ μαζί με ψιλοκομμένες ντομάτες και πιπεριές, ζωμό λαχανικών και καρυκεύματα για μια διαφορετική γκασπάτσο (κρύα ντοματόσουπα).

* Βάλτε κομμάτια αβοκάντο στην αγαπημένη σας πατατοσαλάτα.

* Χρησιμοποιήστε μισό αβοκάντο στο σερβίρισμα μιας δροσιστικής σαλάτας από μαύρα φασόλια και καλαμπόκι με μια πικάντικη βινεγκρέτ.

* Ρίξτε λίγο αβοκάντο σε ζωμό κοτόπουλου και χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ χειρός για να κάνετε μια κρεμώδη, γευστική σούπα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »