MENU

6 παράγοντες που μπορούν να καταστρέψουν την στύση

24 Ιουλίου 2015 • Ανδρας, Σεξ - Σχέσεις

Τα πάντα στο σώμα είναι σχετικά με τη ροή του αίματος. Γι’ αυτό και η καρδιά, το όργανο που αντλεί το αίμα, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση για να έχετε καλές στύσεις. Κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε σε φόρμα.

Αν είστε υπέρβαροι, αν καπνίζετε, αν πίνετε αλκοόλ, τότε θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι και για… ατυχήματα.

Η τεστοστερόνη είναι ο δεύτερος ζωτικής σημασίας παράγοντας για μια ισχυρή στύση και υπάρχουν πολλά πράγματα που καταστρέφουν την παραγωγή της.

Ας δούμε ποιοι είναι οι 6 παράγοντες που μπορούν να καταστρέψουν την ανδρική στύση:

1. Οι αποδείξεις από το σούπερ μάρκετ

Οι διάφοροι τύποι θερμικού χαρτιού και το μελάνι που χρησιμοποιείται για τις περισσότερες αποδείξεις του σούπερ μάρκετ έχουν υψηλά επίπεδα δισφαινόλης Α (ΒPA), μιας χημικής ουσίας που αυξάνει την παραγωγή γυναικείων ορμονών, των οιστρογόνων. Τα οιστρογόνα στον ανδρικό οργανισμό, βλάπτουν την ανδρική στύση. Τα χαρτιά αποδείξεων από τα ΑΤΜ, οι ετικέτες των αποσκευών στα αεροδρόμια, καθώς και όλα τα λαχεία εκτυπώνονται σ’ αυτό το είδος χαρτιού που έχει υψηλά επίπεδα δισφαινόλης.

2. Επιδόρπιο

Η κατανάλωση ζάχαρης, είτε σε ένα κομμάτι κέικ, είτε σε ένα κουτί αναψυκτικού, προκαλεί την άνοδο των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα που διεγείρει την απελευθέρωση της ορμόνης ινσουλίνης. Αυτό «τορπιλίζει» την παραγωγή τεστοστερόνης του σώματος καθιστώντας δυσκολότερη τη στύση. Αυτή η σύνδεση μάλιστα της ινσουλίνης με την τεστοστερόνη εξηγεί, επίσης, για ποιο λόγο τα επίπεδα της τεστοστερόνης είναι ιδιαίτερα υψηλά το πρωί και πολλοί άνδρες έχουν πρωινή στύση. Είναι επειδή δεν έχουν φάει για αρκετές ώρες, επομένως τίποτα δεν έχει διαταράξει την παραγωγή τεστοστερόνης.

3. Ενα μωρό στην κρεβατοκάμαρα

Η άμεση γειτνίαση με το νεογέννητο, ακόμα και με τη γνώση του ότι αυτό βρίσκεται στην κούνια του και δεν καταλαβαίνει τίποτα προς το παρόν, μειώνει την παραγωγή τεστοστερόνης. Σύμφωνα με μελέτη των Πανεπιστημίων Notre Dame και Northwestern, μια τέτοια συγκατοίκηση μειώνει μέχρι και 7% την παραγωγή τεστοστερόνης. Πολλοί θεωρούν πως η μειωμένη παραγωγή τεστοστερόνης οφείλεται σε διαταραχές του ύπνου. Ομως, όχι, οι μελέτες έχουν δείξει ότι οφείλεται στην παρουσία του μωρού στο ίδιο δωμάτιο.

4. Η παρατεταμένη παραμονή σε εσωτερικούς χώρους

Η βιταμίνη D παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή τεστοστερόνης. Αν ένας άνδρας δεν παίρνει αρκετή βιταμίνη D από την έκθεσή του στον ήλιο, επειδή δουλεύει σε εσωτερικούς χώρους και αν δεν καταφέρει να την πάρει και από τη διατροφή του, τότε τα επίπεδα της τεστοστερόνης στο σώμα του μπορεί να πέσουν κατακόρυφα μέχρι και 20% ή και παραπάνω, όπως έχουν δείξει γερμανικές και αυστριακές μελέτες. Στον αντίποδα, μόλις 15 λεπτά στο φως του ήλιου το μεσημέρι για τα γυμνά χέρια και πόδια είναι αρκετά για να πάρει ένας άνδρας την ημερήσια δόση βιταμίνης D, όπως συμβουλεύει η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

5. Πάρα πολύ τρέξιμο

Αν τρέχει κανείς 40 ή περισσότερα χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα θα μπορούσε να ρίξει τα επίπεδα της τεστοστερόνης του μέχρι και 17% υποδεικνύει έρευνα από το Πανεπιστήμιο British Columbia. Το πολύ τρέξιμο μπορεί να διαταράξει την επικοινωνία μεταξύ του εγκεφάλου και των αδένων που παράγουν ορμόνες, γεγονός που θα μπορούσε να εξηγήσει το λόγο που πέφτουν τα επίπεδα της τεστοστερόνης σε εκείνους που τρέχουν πολύ, λένε οι ερευνητές.

6. Ποτό

Ναι, ποτό. Προφανώς κανείς δεν θα ήθελε να δει το αλκοόλ μέσα σ’ αυτή τη λίστα αλλά δυστυχώς υπάρχει. Πολλά συστατικά του ποτού, όποια κι αν είναι η επιλογή σας, από τη μπύρα και το κρασί μέχρι τα οινοπνευματώδη ποτά, αυξάνουν την ποσότητα των οιστρογόνων στον οργανισμό και κατά συνέπεια μειώνουν την τεστοστερόνη, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου της Οκλαχόμα. Ευτυχώς αυτό ισχύει για μεγάλη κατανάλωση, δηλαδή πάνω από 2 ποτήρια αλκοόλ σε καθημερινή βάση.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »