MENU
belly

6 διατροφικές συνήθειες που αυξάνουν την κοιλιά

27 Μαΐου 2016 • Ανδρας, Διατροφή

Ορισμένες συνήθειες που ακολουθούμε στην καθημερινή μας ζωή μπορoύν να οδηγήσουν στην αύξηση της περιμέτρου της μέσης και να έχουν ολέθριες συνέπειες στη ζωή μας.

Και είναι πια γνωστό ότι το λίπος που συγκεντρώνεται γύρω από την κοιλιά είναι το πιο επικίνδυνο για την ανάπτυξη καρδιακών παθήσεων, στεφανιαίας νόσου και διαβήτη.

Δείτε ποιες είναι αυτές οι κακές συνήθειες που βοηθούν το λίπος να σωρεύεται στην κοιλιά και πώς μπορούμε να τις αποφύγουμε.

1. Πείτε όχι στα λιπαρά τρόφιμα

Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο φαγητό σας μπορεί να σας βοηθήσoυν να χάσετε τα λίπη, αλλά δεν είναι όλα τα λίπη καλά για την υγεία σας. Φάτε υγιεινά έλαια, όπως το ελαιόλαδο και καταναλώστε ξηρούς καρπούς και αβοκάντο για τα φυσικά οφέλη του λαδιού. Αποφύγετε τα λιπαρά και τα φορτωμένα με λίπος cheeseburgers και πίτσες για να αποφύγετε να την αύξηση βάρους.

2. Μείνετε μακριά από ψωμί

Συμπεριλάβετε το ψωμί ολικής αλέσεως, το αλεύρι βρώμης και τα δημητριακά στη διατροφή σας και αποφύγετε το λευκό ψωμί. Το ψωμί που είναι φτιαγμένο με σιτάρι ολικής αλέσεως αυξάνει την ινσουλίνη στο αίμα και ως εκ τούτου μειώνει την πιθανότητα να συσσωρεύεται λίπος στην κοιλιά σας.

3. Αποφύγετε τα «free» προϊόντα

Τα επιδόρπια, τα γιαούρτια και σνακ χωρίς ζάχαρη και οι διαιτητικές σόδες δεν είναι χρήσιμα σε μακροπρόθεσμη βάση, επειδή οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες επηρεάζουν αρνητικά το μεταβολισμό σας.

4. Κάντε έναν βιαστικό περίπατο

Αντί να κάθεστε σε ένα καναπέ παρακολουθώντας τηλεόραση βγείτε έξω και κάντε έναν γρήγορο περίπατο αν θέλετε να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς. Μόλις μισή ώρα περπάτημα σε καθημερινή βάση βοηθά να απαλλαγείτε από την κοιλιά.

5. Αποφύγετε την ευκαιριακή άμετρη κατανάλωση αλκοόλ

Δεν είστε πότης, αλλά συνηθίζετε περιστασιακά να του… δίνετε να καταλαβαίνει; Δεν θα μπορούσατε να κάνετε μεγαλύτερο κακό στον οργανισμό σας. Αν έχετε τη λεγόμενη «μπυροκοιλιά» δεν αποκλείεται να οφείλεται σ’ αυτή σας τη συνήθεια. Κάθε φορά που πηγαίνετε έξω για ποτό με φίλους ή με την οικογένειά σας, προτιμήστε το κόκκινο κρασί αντί για την μπύρα και τα αλκοολούχα ποτά.

6. Μην παραλείπετε γεύματα

Η πρώτη συνέπεια της παράλειψης ενός γεύματος είναι ότι έχετε την τάση να τρώτε περισσότερο στο επόμενο γεύμα. Αντί να παρακάμψετε ένα ή δύο γεύματα προσπαθήστε να έχετε μικρού ή μεσαίου μεγέθους γεύματα κάθε τρεις με τέσσερις ώρες τη μέρα. Ετσι μπορείτε να κρατήσετε τον μεταβολισμό σας ψηλά και να μην πέσετε με τα… μούτρα στο φαγητό αργότερα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »