MENU
wear-gym

5 πράγματα που δεν πρέπει να φορέσετε στο γυμναστήριο

5 Μαΐου 2014 • Fitness, Ασκηση

Σίγουρα όλοι μας έχουμε ξεχάσει από καιρού εις καιρόν να πάρουμε μαζί μας κάποιο από τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε στο γυμναστήριο, υπάρχουν όμως κι εκείνοι που παίρνουν κι αυτά που δεν χρειάζονται.

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποια πράγματα που πρέπει να θεωρούνται αυτονόητα. Για παράδειγμα δεν πας να χορέψεις zumba με γόβα στιλέτο, ούτε πηγαίνεις για αναρρίχηση με καυτό σορτσάκι.

Παρακάτω υπάρχει μια λίστα με πέντε πράγματα που δεν πρέπει να φορέσετε ποτέ στο γυμναστήριο. Ρίξτε μια ματιά κι αν χρησιμοποιείτε κάποιο απ’ αυτά θυμηθείτε να το κλειδώσετε στην ντουλάπα σας πριν φύγετε για το γυμναστήριο.

1. 100% βαμβακερά ρούχα

Είτε πρόκειται για πουκάμισο, είτε για παντελόνι, φόρμα ή κάλτσες, το βαμβάκι είναι ο χειρότερος εχθρός του γυμναστηρίου. Το βαμβάκι απορροφά τον ιδρώτα και δεν στεγνώνει πολύ γρήγορα, πράγμα που σημαίνει πως θα γίνει μούσκεμα και θα σας κάνει να αισθανθείτε ένα κιλό βαρύτεροι με το τέλος της προπόνησής σας. Τα ιδρωμένα ρούχα μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε ερεθισμό του δέρματος και να σάς κάνουν να αισθανθείτε ρίγη, τη στιγμή που ο καρδιακός ρυθμός επιστρέφει σε κατάσταση ηρεμίας. Αντί για βαμβακερά προτιμήστε υφάσματα από λύκρα ή πολυεστέρα που κρατούν μακριά από το σώμα τον ιδρώτα και στεγνώνουν γρήγορα.

shoes

Τα φλατ αθλητικά παπούτσια (πάνω) δεν είναι κατάλληλα για γυμναστήριο.
Για τις ασκήσεις σας προτιμήστε τα παπούτσια εκγύμνασης (κάτω)

2. Casual αθλητικά παπούτσια

Τα casual αθλητικά παπούτσια μπορεί να είναι πια τάση για να τα φοράτε στις εξόδους σας, αλλά δεν είναι  κατάλληλα για το γυμναστήριο. Γενικότερα τα φλατ αθλητικά παπούτσια είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να επιλέξετε για το γυμναστήριο, επειδή έχουν μηδενική υποστήριξη καμάρας. Ουσιαστικά πρόκειται για παπούτσια που «φωνάζουν» για διάστρεμμα στον αστράγαλο, ιδιαίτερα όταν τρέχετε ή κάνετε άλματα. Κρατήστε τα λοιπόν για τις βόλτες σας και στο γυμναστήριο επιλέξτε αθλητικά παπούτσια ειδικά για εκγύμναση που είναι ελαφριά, αφήνουν το πόδι να αναπνεύσει και λειτουργούν γι’ αυτό σαν ένα μικρό μαξιλάρι.

3. Τα συνήθη σουτιέν

Μην διανοηθείτε καν να φορέσετε τα κανονικά σας σουτιέν στο γυμναστήριο. Θα πρέπει να έχετε ειδικά αθλητικά σουτιέν για να μπορέσετε να γυμναστείτε σωστά. Υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά στυλ στην αγορά για κάθε δυνατό μέγεθος και σίγουρα θα βρείτε αυτό που σας βολεύει. Μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε διάφορα στυλ, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρείτε εκείνο που θα έχει τέλεια εφαρμογή πάνω σας και τότε θα παραδεχτείτε ότι σίγουρα άξιζε τον κόπο.

4. Κοσμήματα

Τα κοσμήματα δεν είναι απλώς περιττό να τα φοράτε την ώρα που γυμνάζεστε αλλά μπορεί να είναι και επικίνδυνα. Τα δαχτυλίδια ή τα σκουλαρίκια, ακόμα και τα βραχιόλια μπορεί να πιαστούν πάνω στα μηχανήματα ή στα ρούχα σας με δυσάρεστες συνέπειες. Επιπλέον είναι κακό και για τα ίδια τα κοσμήματά σας να τα φοράτε. Ο ιδρώτας μπορεί να τα βλάψει. Γι’ αυτό όταν πρόκειται να γυμναστείτε, αν συνηθίζετε να φοράτε κοσμήματα μην ξεχάσετε να τα αφαιρέσετε από πάνω σας και να τα κλείσετε σε μια μικρή θήκη μέχρις ότου τελειώσετε το πρόγραμμά σας. Εννοείτε ότι τα βάζετε στο ντουλάπι σας και το κλειδώνετε με την κλειδαριά, όπως και τα υπόλοιπα υπάρχοντά σας.

5. Λοσιόν

Είναι δελεαστικό να βάλετε μια λοσιόν για ξηρό δέρμα πάνω σας πριν ξεκινήσετε το πρόγραμμά σας, αλλά μην το επιχειρήσετε. Λοσιόν και ιδρώτας ίσον λιπαρότητα. Θα είναι εξαιρετικά ενοχλητική αυτή η γλοιώδης αίσθηση στα πόδια σας, ενώ στα χέρια σας θα είναι ακόμα χειρότερα, αφού θα σας δυσκολέψει στις ασκήσεις με τα ελεύθερα βάρη και τα μηχανήματα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »