MENU
diet-myths

5 μύθοι που μπορεί να καταστρέψουν τη δίαιτά σας

4 Απριλίου 2017 • Διατροφή

Μέσα στα σχέδια πολλών ανθρώπων για τη νέα χρονιά είναι αναμφισβήτητα και η προσπάθεια για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και την υιοθέτηση πιο σωστών διατροφικών συνηθειών ώστε να χάσουν βάρος.

Υπάρχει, όμως, τέτοια πληθώρα πληροφοριών γύρω από το θέμα, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, ακόμα και στις συμβουλές φίλων που πολλοί μπερδεύονται.

Σα να μην έλειπε αυτό, υπάρχει και μια σειρά από μύθους που αφορούν τις διατροφικές συνήθειες, οι οποίοι εμποδίζουν την πρόοδο κατά τη διάρκεια της «εκστρατείας» απώλειας βάρους και πολλές φορές έχουν ως αποτέλεσμα τη διακοπή κάθε προσπάθειας.

Διαβάστε παρακάτω ποιοι είναι οι 5 σημαντικότεροι απ’ αυτούς τους μύθους που μπορούν να καταστρέψουν τη δίαιτά σας:

Μύθος Νο 1: Μην τρώτε σοκολάτα

Η συνήθης συμβουλή όταν πρόκειται για σοκολάτα είναι να αποφευχθεί η κατανάλωσή της. Θα αυξήσει το βάρος σας και επομένως πρέπει να της γυρίσετε την πλάτη και να πείτε ΟΧΙ στον πειρασμό.

Η αλήθεια είναι, όμως, ότι μια ημερήσια δόση σοκολάτας αντί για να προσθέσει μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώσει κανείς τεράστια κομμάτια σοκολάτας. Ολα πρέπει να γίνονται με μέτρο. Ενα κομμάτι μαύρης σοκολάτας θα σας ωφελήσει και δεν πρόκειται να υπονομεύσει την προσπάθειά σας.

Μπορείτε ακόμα να την αντικαταστήσετε με κακάο. Το κακάο βοηθά στην απώλεια βάρους αλλά και σε πολλούς άλλους τομείς, επειδή περιέχει μία πολύ γενναία ποσότητα αντιοξειδωτικών.

Μύθος Νο 2: Χάνετε περισσότερο λίπος σε λιγότερο χρόνο

Οι άνθρωποι είναι τόσο απελπισμένοι όταν βλέπουν την περίμετρο της μέσης τους να μεγαλώνει, που δεν θα διστάσουν να το πιστέψουν ότι είναι δυνατόν να χάσουν πολύ λίπος σε μικρό χρόνο. Δεν είναι λίγες άλλωστε οι διαφημίσεις προϊόντων που διαφημίζουν ότι μπορεί κάποιος να χάσει 3-4 κιλά σε 10 μέρες.

Η αλήθεια είναι όμως ότι η απώλεια βάρους είναι πιο αποτελεσματική μόνο όταν συμβαίνει σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Και δεν είναι απλώς αποτελεσματική αλλά είναι και ο πιο υγιής τρόπος. Κυρίως επειδή δεν θα υποβάλλετε τον εαυτό σας σε ταλαιπωρία και καταπόνηση, αλλά και επειδή αν βάλετε πλάνο να χάσετε τα κιλά σας σε μακρινό ορίζοντα, θα αποκτήσετε καλές διατροφικές συνήθειες για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν θα λαχταράτε τα αγαπημένα σας λιπαρά φαγητά κάθε δεύτερη μέρα.

Mύθος Νο 3: Η άσκηση από μόνη της βοηθά στην απώλεια βάρους

Η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε βάρος. Αν, όμως, οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ότι είναι ο μόνος τρόπος για να κάψουν λίπος θα πρέπει να γνωρίζουν πως στην πραγματικότητα αυτό δεν ισχύει.

Η διαδικασία της απώλειας βάρους μπορεί να βελτιωθεί με την άσκηση σημαντικά αν παράλληλα «κολλήσετε» με υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Στο τέλος κάθε μέρας παίζει ρόλο πόσες θερμίδες έχετε χάσει. Αν όμως δεν έχετε υπό έλεγχο τη διατροφή σας, τότε η άσκηση θα προσφέρει μεν αλλά όχι ιδιαίτερα.

Mύθος Νο 4: Η αερόβια άσκηση φέρνει αποτελέσματα

Η αερόβια άσκηση είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος, αλλά δεν φτάνει. Οταν έχετε συνηθίσει ένα άνετο αεροβικό πρόγραμμα οι πιθανότητες που έχετε να χάσετε βάρος είναι μικρές. Ο λόγος είναι πως το σώμα είναι εξοικειωμένο με το συγκεκριμένο πρόγραμμα και έχει πάψει πια να αντιμετωπίζει οποιαδήποτε πίεση μ’ αυτό.

Γι’ αυτό οι ειδικοί συνιστούν να αναμειγνύετε την προπόνησή σας με ένα κομμάτι προπόνησης δύναμης, όπως τα push ups ή τα squats, ή οτιδήποτε μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε κάποιους μύες. Αυτό θα προσφέρει ισορροπία στην άσκησή σας.

Μύθος 5: Μείνετε μακριά από τα γαλακτοκομικά προϊόντα

Μία ακόμα από τις πολύ καλές συμβουλές για τα άτομα που σχεδιάζουν να χάσουν βάρος είναι η σύσταση να αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα γαλακτοκομικά είναι όντως επιβλαβή όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εκεί. Υπάρχει πάντα ένα «αλλά…».

Το ασβέστιο είναι ένα από τα στοιχεία που βοηθούν στην απώλεια βάρους. Είναι σημαντικό να έχετε στον οργανισμό σας ισορροπία ασβεστίου. Οι άνθρωποι που έχουν ανεπάρκεια ασβεστίου θα χάσουν το βάρος με πολύ αργό τρόπο και θα τους έκανε καλό να πάρουν μια μικρή «βοήθεια» από το γιαούρτι, το γάλα ή το τυρί για να αναπληρώσουν το ασβέστιο που τους λείπει.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »