MENU

5 λάθη που κάνετε συνήθως στην ενυδάτωση

31 Ιουλίου 2017 • Διατροφή

Το να είναι κανείς ενυδατωμένος μοιάζει απλό. Χρειάζεται απλά να πίνει περισσότερο νερό. Το νερό θα βοηθήσει σίγουρα, ωστόσο υπάρχουν κάποια λάθη που κάνετε στην ενυδάτωση χωρίς καν να το συνειδητοποιείτε.

Διορθώστε αυτά τα λάθη για να είστε βέβαιοι ότι ενυδατώνεστε όσο πρέπει:

Λάθος #1: Πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλά όχι από πριν

Aκόμα κι αν ενυδατώνεστε τακτικά κατά τη διάρκεια της άσκησης στο γυμναστήριο, θα εξακολουθήσετε να είστε επιρρεπείς σε πονοκεφάλους αν δεν έχετε ενυδατωθεί από πριν. Πρέπει να έχετε πιει τουλάχιστον 220 ml νερό πριν ξεκινήσετε την άσκησή σας.

Λάθος #2: Επιμένετε στα 8 ποτήρια νερό την ημέρα

Ηρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο «κλισέ». Το ακριβές ποσό νερού που χρειάζεται ο καθένας εξαρτάται από το μέγεθος και το βάρος του. Και δεδομένου ότι μπορεί κάποιος να πάρει νερό και από άλλες πηγές, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά πολλά από τα οποία αποτελούνται ως επί το πλείστον από νερό, ίσως να μη χρειαστεί να καταναλώσετε αυτά τα 8 ποτήρια. Καλά είναι βέβαια να υπάρχουν σαν… μπούσουλας για εκείνους που έτσι κι αλλιώς δεν συνηθίζουν να πίνουν πολύ νερό, αλλά για τους υπόλοιπους δεν είναι απαραίτητο να ισχύει κατά γράμμα.

Λάθος #3: Αποφεύγετε ποτά όπως ο καφές και το τσάι

Είναι ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση πως ο καφές και το τσάι αφυδατώνουν λόγω της καφεΐνης που περιέχουν, όμως αυτό είναι μύθος. Μπορεί η καφεΐνη στον καφέ και το τσάι να είναι ένα διουρητικό, που σημαίνει απώλεια υγρού, ωστόσο η απώλεια αυτή αναπληρώνεται από το υγρό περιεχόμενο τόσο του καφέ όσο και του τσαγιού. Επομένως, δεν χρειάζεται να απαρνηθείτε αυτή την αγαπημένη και τονωτική καθημερινή σας συνήθεια.

Λάθος #4: Ενυδατώνεστε σπάνια

Εάν αισθάνεστε διψασμένοι, τότε ναι, μάλλον θα πρέπει να πίνετε νερό. Το ίδιο ισχύει και όταν γυμνάζεστε, μέσα ή έξω. Αλλά, σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, αυτές δεν είναι οι μόνες φορές που θα χρειαστεί να ενυδατωθείτε. Θα πρέπει να το κάνετε επίσης όταν κάθεστε στο γραφείο σας, στην εργασία, ή στο σπίτι στον υπολογιστή, όχι μόνο στο γυμναστήριο. Πίνετε διαρκώς νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εχετε ένα μπουκαλάκι νερό πάντα δίπλα σας. Αν δεν το κάνετε μπορεί να προετοιμάσετε το έδαφος για να αποκτήσετε πέτρες στα νεφρά και ουρολοιμώξεις.

Λάθος #5: Μπερδεύετε την ανάγκη για νερό με την ανάγκη για τροφή

Πίνετε νερό πριν από το φαγητό για να βεβαιωθείτε ότι αυτό που νοιώθετε είναι αίσθημα πείνας και όχι δίψας. Πολλοί άνθρωποι συγχέουν την ανάγκη τους για νερό με την ανάγκη τους για φαγητό. Καταναλώστε τα γεύματα και τα σνακ σας όπως κάνατε πάντα, αλλά αποκτήστε παράλληλα τη συνήθεια να πίνετε άφθονο νερό. Καλό είναι να έχετε ένα μπουκάλι νερό στο κομοδίνο σας και ας είναι αυτό το πρώτο πράγμα που θα πιείτε το πρωί.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »