MENU

5 κορυφαίες τροφές για την υγεία των γυναικών

30 Οκτωβρίου 2017 • Γυναίκα, Διατροφή

Ενώ υπάρχουν υγιεινές τροφές, που τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες θα πρέπει να περιλαμβάνουν στη διατροφή τους, υπάρχουν μερικά τρόφιμα που είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία των γυναικών.

Οι επιλογές τροφίμων για την υγεία των γυναικών μπορεί να αυξήσουν τη γονιμότητα, να μειώσουν το άγχος, να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους που απειλούν πιο συχνά τις γυναίκες και να βοηθήσουν στη διαχείριση του βάρους.

Δείτε μερικές από τα κορυφαίες τροφές για την υγεία των γυναικών:

1. Πλούσια σε φυλλικό οξύ τρόφιμα

Τα τρόφιμα όπως τα φασόλια, τα σπαράγγια και τα πορτοκάλια είναι μεταξύ των 5 κορυφαίων τροφών για την υγεία των γυναικών, επειδή είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Αυτά τα τρόφιμα είναι ιδιαίτερα σημαντικα για τις έγκυες γυναίκες, δεδομένου ότι το φυλλικό οξύ συμβάλλει στην υγιή ανάπτυξη του νευρικού σωλήνα του μωρού που αναπτύσσεται. Tο φυλλικό οξύ μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο της κατάθλιψης και της άνοιας.

2. Cranberries

Τα Cranberries περιέχουν προανθοκυανιδίνες, οι οποίες εμποδίζουν τα βακτήρια να μολύνουν την ουροδόχο κύστη. Δεδομένου ότι οι γυναίκες τείνουν να είναι επιρρεπείς σε λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος, πριν ή μετά τον έμμηνο κύκλο τους, είναι σημαντικό να περιλαμβάνουν χυμό cranberry, αλλά και ολόκληρα cranberries στην καθημερινή διατροφή τους. Τα cranberries είναι επίσης μια σημαντική πηγή βιταμίνης C, η οποία βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

3. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες και παρέχουν ένα αίσθημα πληρότητας, ακόμη και μετά την κατανάλωση μικρής ποσότητας, γεγονός που τις καθιστά ιδανικές τροφές για τις γυναίκες που προσπαθούν να χάσουν βάρος. Οι ξηροί καρποί, ιδιαίτερα ποικιλίες όπως καρύδια Βραζιλίας, κάσιους και αμύγδαλα, είναι πλούσιοι σε φώσφορο και ασβέστιο, τα οποία χρειάζονται οι γυναίκες, ιδίως μετά την ηλικία των 45 ετών, δεδομένου ότι είναι πιο επιρρεπείς από τους άνδρες στο να αναπτύξουν οστεοπόρωση. Το σελήνιο επίσης βρίσκεται στους ξηρούς καρπούς.

4. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο μπαίνουν στον σχετικό κατάλογο με τις 5 καλύτερες τροφές για την υγεία των γυναικών, επειδή είναι απαραίτητες για τις γυναίκες που δεν έχουν ακόμη περάσει την εμμηνόπαυση. Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό να αναπτύξουν αναιμία από ό,τι οι άνδρες, κυρίως λόγω του αίματος που χάνεται κατά την έμμηνο ρύση. Τα αποξηραμένα φρούτα όπως βερίκοκα και σταφίδες θα πρέπει να καταναλώνονται συχνά για να κρατούν σταθερά τα επίπεδα σιδήρου. Τα ρεβίθια και το άπαχο βοδινό κρέας είναι επίσης σημαντικές πηγές σιδήρου.

5. Γιαούρτι

Είτε το γιαούρτι είναι πλήρες, είτε αποβουτυρωμένο, είτε από σόγια, είτε από γάλα καρύδας, αυτό το υγιεινό σνακ είναι σημαντικό να το συμπεριλάβει στη διατροφή της η γυναίκα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε ασβέστιο. Το ασβέστιο βοηθά να χτιστούν γερά δόντια και οστά και μπορεί ακόμα να δώσει στις γυναίκες περισσότερη ενέργεια όλη την ημέρα. Επαρκείς μερίδες ασβεστίου κάθε μέρα μπορεί να αποτρέψουν τις ημικρανίες, τις οποίες οι γυναίκες έχουν την τάση να αναπτύσσουν πιο συχνά από τους άνδρες.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »