MENU

5 κορυφαία συμπτώματα της κατάθλιψης των εορτών

20 Δεκεμβρίου 2013 • Υγεία, Ψυχολογία - Ψυχική Υγεία

Μπορεί να ονομάζεται «η πιο όμορφη εποχή του χρόνου», αλλά για πολλούς ανθρώπους, η περίοδος των χριστουγεννιάτικων εορτών δεν είναι καθόλου όμορφη, γιατί η κατάθλιψη τούς χτυπάει την πόρτα.

Η κατάθλιψη των εορτών πλήττει τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το πού ζουν και δημιουργεί μια τρομακτική αίσθηση μοναξιάς και απομόνωσης.

Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα 5 συμπτώματα που μπορεί να δείχνουν ότι πάσχετε από την κατάθλιψη των εορτών και μαζί με αυτά δείτε τρόπους για να τα αντιμετωπίσετε.

1. Αισθάνεστε απομονωμένοι; Εάν δεν έχετε μια οικογένεια, να βρείτε ένα φίλο ή μια ομάδα υποστήριξης και να δώσετε στον εαυτό σας την άδεια να στηριχτεί επάνω τους. Αν έχετε οικογένεια και την έχετε κοντά σας, είστε ευλογημένοι, γιατί μπορείτε να απευθυνθείτε σε αυτή. Είναι η τέλεια συνταγή για να λαμπρύνετε τη διάθεσή σας.

2. Πενθείτε έντονα; Οταν χάνετε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο, η θλίψη μπορεί να γίνει αφόρητη και η θύμηση της απώλειας μπορεί να γίνει ακόμα πιο βασανιστική κατά τη διάρκεια των εοορτών. Μην φεύγετε μακριά από τον πόνο. Νιώστε τον. Στη συνέχεια, τιμήστε το αγαπημένο σας πρόσωπο, κάνοντας κάτι συμβολικό στο όνομά του.

3. Τα οικονομικά σας σάς μελαγχολούν; Σε καμία άλλη εποχή του χρόνου το πορτοφόλι σας δεν είναι πιο άδειο. Δεν έχετε αρκετά μετρητά για να αγοράσετε τα δώρα και αυτό είναι πηγή κατάθλιψης. Ξανασκεφτείτε, όμως, τη μέθοδο που δίνετε τα δώρα σας. Εάν δεν μπορείτε να αγοράσετε ένα δώρο, δώστε το χρόνο, την αγάπη και, αν πιάνουν τα χέρια σας, το ταλέντο σας, φτιάχνοντας κάποιο χειροποίητο δώρο. Αν πάλι έχετε χρήματα, αλλά δεν περισσεύουν για ξόδεμα, παρακολουθήστε τη διάθεσή και τα έξοδά σας. Ορίστε έναν προϋπολογισμό για την αγορά δώρων και να επιμείνετε σε αυτόν.

4. Τρώτε υπερβολικά εξαιτίας απογοήτευσης; Είναι εύκολο να κάνετε τα τρόφιμα τον «καλύτερο φίλο» σας όταν είναι σε κακή ψυχολογική κατάσταση. Εκτός όλων των άλλων, τα φαγητά σας παρηγορούν και σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα. Οταν αισθάνεστε την ανάγκη να πέσετε πάνω σε ένα κουτί με σοκολατάκια ή να… τσακίσετε τα αγαπημένα σας σνακ, μην υποκύψετε στον πειρασμό. Στρέψτε κάπου αλλού την ενέργειά σας: τηλεφωνήστε σε έναν φίλο ή κάντε μια βόλτα.

5. Το παρακάνετε με το αλκοόλ; Κατά τη διάρκεια των εορτών μπορεί να το παρακάνετε με το αλκοόλ. Το να πνίγετε όμως την κατάθλιψή σας στο αλκοόλ, απλά θα κάνετε την κατάσταση χειρότερη. Αν μάλιστα οδηγείτε, αυτό μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο εάν εμπλακείτε σε κάποιο ατύχημα. Γι’ αυτό πιείτε, αλλά με μέτρο…

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »