MENU
woman

4 υγιεινές συνήθειες που μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου στις γυναίκες

6 Μαΐου 2014 • Γυναίκα

Το να έχετε καλή υγεία για εσάς και την οικογένειά σας είναι μια κορυφαία προτεραιότητα. Μερικές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να απομακρύνουν τον κίνδυνο του καρκίνου.

Δείτε ποιες είναι οι τέσσερις υγιεινές συνήθειες που μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου στις γυναίκες:

1. Ελέγξτε τα επίπεδα της βιταμίνης D στον οργανισμό σας

Μερικές προκαταρκτικές έρευνες δείχνουν ότι αν έχετε πολύ καλά επίπεδα αυτής της βιταμίνης, μιας ορμόνης που ο οργανισμός σας παράγει όταν εκτίθεται στον ήλιο, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού. Ο γιατρός σας μπορεί να σας ζητήσει μια γρήγορη εξέταση αίματος για να καταλάβει αν τα επίπεδα είναι χαμηλά και αν πρέπει να πάρετε ένα συμπλήρωμα  (Είναι δύσκολο να πάρετε τη βιταμίνη D μέσω της διατροφής σας, επειδή υπάρχουν λίγα τρόφιμα που περιέχουν υψηλές ποσότητες από αυτή).

2. Περιορίστε το κρέας

Οι χορτοφάγοι έχουν χαμηλότερο κίνδυνο προσβολής από καρκίνο και μια πρόσφατη μελέτη από το Loma Linda University στην Καλιφόρνια διαπίστωσε ότι περιορίζοντας τα ζωικά προϊόντα μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο ακόμα περισσότερο, ιδιαίτερα για καρκίνο του μαστού, των ωοθηκών, της ουροδόχου κύστης και του παχέος εντέρου. Εάν δεν είστε έτοιμες να εγκαταλείψετε το κρέας εντελώς, ξεκινήστε με το να τρώτε τουλάχιστον ένα γεύμα χωρίς κρέας κάθε εβδομάδα.

3. Διατηρήστε τη σιλουέτα σας

Οι ωοθήκες σταματούν να παράγουν οιστρογόνα μετά την εμμηνόπαυση, αλλά επειδή το λίπος παράγει οιστρογόνα, οι ειδικοί υποψιάζονται ότι οι γυναίκες που είναι παχύσαρκες συνεχίζουν να παίρνουν μια υψηλότερη ποσότητα της ορμόνης σε σχέση με τις γυναίκες με φυσιολογικό βάρος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη των μαζών του μαστού. Χρησιμοποιήστε αυτή τη θεωρία ως κίνητρο για να αδυνατίσετε.

4. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας (σχεδόν κάθε μέρα)

Οι ειδικοί του Πανεπιστημίου της Μινεσότα διαπίστωσαν ότι η κίνηση για 30 λεπτά, πέντε φορές την εβδομάδα (πηγαίνετε για ένα γρήγορο περπάτημα ή παρακολουθήστε ένα μάθημα γιόγκα) αλλάζει τον τρόπο που το σώμα σας επεξεργάζεται τα οιστρογόνα, γεγονός που με τη σειρά του βοηθά στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »