MENU
headache

4 φυσικοί τρόποι για να θεραπεύσετε τον πονοκέφαλο

17 Μαΐου 2017 • Παθολογία, Υγεία

Νοιώθετε στο κεφάλι σας ένα συνεχές σφυροκόπημα; Πριν φτάσετε στα παυσίπονα, υπάρχουν τέσσερα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να γλιτώσετε από τον επώδυνο και ενοχλητικό πονοκέφαλο.

Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για γρήγορη δράση και για να αποτρέψετε τον πόνο:

Βήμα 1: Βάλτε στην άκρη το smartphone σας

Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε πως οι άνθρωποι που έχουν τα κινητά πολύ κοντά στο πρόσωπό τους όταν γράφουν sms ή όταν σερφάρουν σε απευθείας σύνθεση, μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στα μάτια. Κι αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε πονοκέφαλο.

Βήμα 2: Πιείτε νερό

Αν κάποιος είναι ήπια αφυδατωμένος μπορεί σύντομα να αποκτήσει σοβαρό πονοκέφαλο, σύμφωνα με μελέτη του 2012 στο περιοδικό The Journal of Nutrition. Πίνοντας δύο ποτήρια νερό μπορείτε να καταστείλετε το σφυροκόπημα μέσα σε λίγα λεπτά.

Βήμα 3: Κάντε ένα time out

Το σφίξιμο στους κροτάφους, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πονοκέφαλο, πολλές φορές προκαλείται από το στρες. Γι’ αυτό όταν αισθανθείτε ότι αρχίζετε να έχετε ένα σφίξιμο στους κροτάφους, βρείτε μια ήσυχη γωνιά, βάλτε τα δάχτυλά σας στο μέτωπό σας και κάντε μασάζ με κυκλικές κινήσεις. Οσο κάνετε μασάζ πάρτε πέντε αργές, βαθιές αναπνοές. Εισπνέετε από τη μύτη σας και εκπνεύστε από το στόμα. Κάντε μία παύση και στη συνέχεια επαναλάβετε από την αρχή.

Βήμα 4: Χρησιμοποιήστε βότανα

Μια έρευνα που έγινε για λογαριασμό του περιοδικού Headache αποκάλυψε πως αν βάλετε τζελ από το αντιφλεγμονώδες τζίντζερ κάτω από τη γλώσσα σας για 60 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια το καταπιείτε, μπορείτε να κάμψετε την τάση για πρόωρο πονοκέφαλο. Κάψουλες ή τσάι από τζίντζερ μπορούν επίσης να λειτουργήσουν. Ακόμα καλύτερα μπορείτε να πάρετε ένα-δυο χαπάκια ιβουπροφαίνη.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »