MENU
healthy-food

4 συμβουλές για να τρώτε υγιεινά και να είστε σε φόρμα

26 Ιουνίου 2014 • Διατροφή

O στόχος της υγιεινής διατροφής που θα σας επιτρέψει να ζήσετε καλύτερα είναι πιο εύκολος απ’ ό,τι νομίζετε. Αρκεί να κάνετε μερικές μόνο μικρές αλλαγές στον τρόπο που τρέφεστε και θα τα καταφέρετε.

Δείτε ποιες είναι αυτές οι μικρές αλλαγές:

1. Μαγειρέψτε συχνότερα. Ενας σημαντικός τρόπος για να το πετύχετε είναι να μαγειρεύετε πιο συχνά. Αν κάποιος γνωρίζει τι τρώει η οικογένειά σας και τι της αρέσει να τρώει είστε εσείς. Μπορείτε να φτιάξετε υγιεινά σπιτικά φαγητά που προωθούν την υγεία, την ενέργεια και την καλή σας φόρμα. Μην ανησυχείτε πως το υγιεινό μαγείρεμα είναι δύσκολο ή θα χρειαστεί πολύ χρόνο. Υπάρχουν στην αγορά προϊόντα που θα κάνουν τη ζωή σας ευκολότερη, όπως για παράδειγμα τα κατεψυγμένα λαχανικά που δεν χρειάζονται ούτε πλύσιμο, τα βάζετε απευθείας στην κατσαρόλα σας.

2. Μην ξεχνάτε την διατροφική αξία του πρωινού. Το πρωινό είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Βοηθά να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να παραμείνετε συγκεντρωμένοι σε όλες τις δραστηριότητες που πρέπει να φέρετε εις πέρας. Εχετε στο μυαλό σας πως για ένα ιδανικό πρωινό χρειάζονται τρία πράγματα: Yδατάνθρακες πλούσιοι σε φυτικές ίνες, άπαχη πρωτεΐνη και υγιή λίπη. Ο,τι κι αν κάντε μην παραλείπετε το πρωινό σας.

3. Βάλτε τα υγιή λίπη στη ζωή σας. Τα υγιή ή «καλά» λίπη είναι απαραίτητα στη διατροφή σας. Προωθούν την καλή υγεία και προστατεύουν από ασθένειες. Κοιτάξτε για τροφές όπως ο σολομός, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο.

4. Επιλέξτε μη επεξεργασμένα προϊόντα. Για να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα στη διατροφή σας, επιλέξτε μη επεξεργασμένα και μη ραφιναρισμένα προϊόντα που δεν έχουν ή περιέχουν ελάχιστα σάκχαρα, νάτριο και λιπαρά. Διαλέξτε άπαχη πρωτεΐνη, όπως είναι το κοτόπουλο, δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά. Θυμηθείτε: Οσο πιο επεξεργασμένο είναι ένα προϊόν, τόσο λιγότερα θρεπτικά συστατικά περιέχει.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »