MENU
panic

4 συμβουλές για να καταπολεμήσετε τον πανικό

27 Ιουνίου 2014 • Υγεία, Ψυχολογία - Ψυχική Υγεία

Βρίσκεστε σε κατάσταση πανικού; Εχει συμβεί σε όλους κάποια στιγμή στη ζωή, αλλά δεν είναι λόγος για να χάσετε τον έλεγχο. Μπορείτε -και πρέπει…- να καταφέρετε να σκεφτείτε καθαρά.

Διαβάστε παρακάτω τέσσερις συμβουλές που μπορούν να λειτουργήσουν άμεσα και αποτελεσματικά:

1. Γράψτε τους φόβους σας

Κάντε μια λίστα με τα πράγματα που σας ανησυχούν αυτή τη στιγμή και βάλτε τα σε τάξη. Αυτή η απλή πράξη μπορεί να σταματήσει τον κύκλο του άγχους και να σας επιτρέψει να ανασάνετε.

2. Ενισχύστε τη δραστηριότητά σας

Η έντονη σωματική δραστηριότητα μειώνει το στρες και μαζί με αυτό και την ανησυχία. Αυξήστε τους καρδιακούς σας ρυθμούς. Ακόμα και το ζωηρό περπάτημα μετά την εργασία, βοηθά.

3. Γίνετε ο καλύτερος φίλος του εαυτού σας

Οταν το μυαλό αρχίζει να βγαίνει εκτός ελέγχου, προσπαθήστε να πείσετε τον εαυτό σας ότι είστε εντάξει. Μπορεί να είναι στη φύση σας να ανησυχείτε κι αυτό θα πρέπει επίσης να το αποδειχθείτε, αλλά όλα μπορούν να λυθούν. Μιλήστε με τον εαυτό σας, βρείτε τα και μειώστε την ένταση.

4. Βάλτε φωτιά στο iPod σας

Η μουσική μπορεί να σας χαλαρώσει και να σας αποσπάσει την προσοχή από τον άγχος, σύμφωνα με έρευνες. Το ίδιο ισχύει και για οποιαδήποτε δραστηριότητα δεσμεύει τις αισθήσεις σας, όπως το διάβασμα, το μαγείρεμα ή η παρακολούθηση μιας ταινίας.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »