MENU
fat-burn

4 κορυφαίες τροφές για την καύση του λίπους

5 Ιουνίου 2017 • Διατροφή

Τι θα λέγατε αν μαθαίνατε ότι θα μπορούσατε κυριολεκτικά να καίτε θερμίδες και λίπος μόνο με την κατανάλωση ορισμένων τροφίμων χωρίς τον παραμικρό περιορισμό στη διατροφή σας; Λοιπόν είναι αλήθεια!

Ορισμένα τρόφιμα περιέχουν ισχυρά θερμογενετικά συστατικά που σας βοηθούν να καίτε επιπλέον θερμίδες και λίπος, όπως μασάτε. Ενισχύστε το μεταβολισμό σας με αυτές τις σούπερ τροφές και αυξήστε σημαντικά τις προσπάθειες απώλειας βάρους σας.

Σιτηρά ολικής αλέσεως

Αφήστε τα παραδοσιακά δημητριακά και στραφείτε σε αυτά της ολικής αλέσεως και θα κάψετε τις διπλάσιες θερμίδες απλά καταναλώνοντάς τα. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πιο δύσκολο να διασπαστούν και έτσι το σώμα σας θα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για το διάσπασή τους, πράγμα που συνεπάγεται την καύση περισσότερων θερμίδων. Εκτός από την υψηλή τους περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε βάρος. Η αλεσμένη βρώμη και το άγριο ​​καφέ ρύζι είναι φανταστικές προσθήκες στην καθημερινή διατροφή σας, που σας επιτρέπουν να νιώθετε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και σας βοηθάνε να χάσετε το επιπλέον σας βάρος.

Απαχο κρέας

Η πέψη των πρωτεϊνών είναι μια διαδικασία με την οποία μπορείτε να κάψετε περίπου 30% των θερμίδων που περιέχουν. Με το να τρώτε άπαχες πρωτεΐνες αναδιατάσσετε τα θερμογενετικά οφέλη τους και καίτε μια τεράστια ποσότητα  θερμίδων. Τρώγοντας άπαχο κρέας γαλοπούλας, για παράδειγμα, αυτό μπορεί να περιέχει 300 θερμίδες (ανάλογα με τη μερίδα), αλλά περίπου οι 90 από αυτές τις θερμίδες καίγονται κατά τη διαδικασία της πέψης. Οι πρωτεΐνες είναι ένας φανταστικός τρόπος για να αισθάνεστε πλήρης για μεγάλο χρονικό διάστημα και να παρέχετε στο σώμα σας την ενέργεια που χρειάζεται για να λειτουργήσει για όλη την ημέρα.

Πράσινο τσάι

Καθώς περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά και θερμογενετικά χαρακτηριστικά, το πράσινο τσάι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταστείλετε την όρεξη και να κάψετε θερμίδες αβίαστα. Οι πολυφαινόλες του πράσινου τσαγιού είναι ένα μεγάλο μέρος του, που είναι τόσο ευεργετικό για την υγεία σας. Οι πολυφαινόλες βοηθάνε επίσης τις προσπάθειες απώλειας βάρους. Πίνοντας 4 φλιτζάνια πράσινου τσαγιού την ημέρα, μπορείτε να χάσετε έως 6 κιλά σε 2 μήνες. Πρόκειται για μια πολύ απλή προσθήκη στη διατροφή του καθενός που προσφέρει ισχυρά οφέλη στην υγεία και την απώλεια βάρους. Το παγωμένο πράσινο τσάι λειτουργεί εξίσου καλά, γι’  αυτό κρατήστε μια κανάτα με καθαρό πράσινο τσάι στο ψυγείο σας για εύκολη πρόσβαση.

Πικάντικες Πιπεριές

Είτε πρόκειται για ολόκληρες πιπεριές, αποξηραμένες νιφάδες τσίλι, είτε για πικάντικες καυτές πιπεριές αυτές οι πικάντικες προσθήκες έχουν σημαντικά οφέλη στην απώλεια βάρους. Το συστατικό που δίνει σε αυτές τις πιπεριές το στοιχείο αυτό ονομάζεται καψαϊκίνη, το οποίο κάψει το στόμα σας, όπως και το σώμα σας, καίγοντας θερμίδες παθητικά. Με την αύξηση της εσωτερικής θερμοκρασίας σας θα κάψετε περισσότερες θερμίδες απλά με το να κάθεστε. Τα πικάντικα τρόφιμα σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρης ταχύτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ετσι συσσωρεύστε όσα μπαχαρικά μπορείτε να χειριστείτε και παρακολουθήστε το λίπος σας να λιώνει.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »