MENU
stretching1

3 βασικές ασκήσεις για να αυξήσετε την ενέργειά σας

23 Ιουλίου 2015 • Fitness, Ασκηση

Ακόμα και 15 λεπτά αερόβιας άσκησης, σε καθημερινή βάση, όπως για παράδειγμα μια μικρή βόλτα, αρκούν για να ανεβεί το αίμα σας στα ύψη και να αρχίσει να τροφοδοτεί με οξυγόνο όλο το σώμα.

Δείτε παρακάτω τρεις απλές ασκήσεις που μπορούν να ενεργοποιήσουν τον οργανισμό σας και να σας βοηθήσουν να κρατηθείτε σε φόρμα όλη την ημέρα. Κάντε δύο σετ των 10 με 12 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση.

1. Πρωινή στροφή

morning-bend

Σταθείτε όρθια με το άνοιγμα των ποδιών σας να φτάνει στο εύρος των ώμων σας και βάλτε τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Κρατήστε την πλάτη επίπεδη και σκύψτε προς τα εμπρός μέχρις ότου η πλάτη σας να έρθει παράλληλα με το έδαφος, κρατώντας το βάρος στις φτέρνες και τα ισχία σας. Επιστρέψτε σε όρθια στάση.

2. Ενας… άγγελος στον τοίχο (άσκηση wall angel)

wall-angel-

Σταθείτε μπροστά από έναν τοίχο με την σπονδυλική σας στήλη να τον ακουμπά από τους ώμους μέχρι τα ισχία και στη συνέχεια σηκώστε τα χέρια παράλληλα με το πάτωμα. Κρατώντας τα χέρια σας και την πλάτη στον τοίχο, περιστρέψτε τα χέρια σας όσο πιο ψηλά μπορείτε και στη συνέχεια ξαναφέρετέ τα στην αρχική θέση.

3. Πλευρική κάμψη

side-crunch

Καθίστε σε μια καρέκλα ή πάγκο με τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Πιέστε τους αγκώνες κατ’ ευθείαν πίσω για να τεντώσει το στήθος σας και να ανοίξουν οι πνεύμονές σας. Στη συνέχεια λυγίστε στο πλάι, στο ύψος της μέσης και στρίψτε στα αριστερά σας. Ελάτε πίσω και επαναλάβετε στρίβοντας προς τα δεξιά. Επαναλάβετε μία φορά ακόμα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »