MENU
anavlitikotita

10 συμβουλές για να αντιμετωπίσετε την αναβλητικότητα

2 Ιανουαρίου 2016 • Υγεία, Ψυχολογία - Ψυχική Υγεία

Η συνήθεια της αναβλητικότητας μπορεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, τόσο στη καριέρα σας, όσο και την καθημερινή σας ζωή. Χαμένες ευκαιρίες, άγχος, υπερφόρτωση, δυσαρέσκεια, ενοχή, είναι σημάδια αυτής της συνήθειας.

Δείτε πώς μπορείτε να εντοπίσετε τις κύριες αιτίες της αναβλητικότητας και τι μπορεί να σας βοηθήσει να τις αντιμετωπίσετε:

1. Καθορίστε προθεσμίες

Αν οι εργασίες σας δεν έχουν προθεσμίες, αλλά «απλά πρέπει» να τις κάνετε, τότε πιθανότατα δεν θα τις κάνετε καθόλου. Ορίζοντας προθεσμίες είναι ένας καλός τρόπος για να αντιμετωπίσετε την αναβλητικότητα.

2. Ορίστε προτεραιότητες

Βάζοντας προτεραιότητες, θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε όλες τις εργασίες σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να οργανώσετε την εργασία σας, θα ξέρετε τι πρέπει να κάνετε αυτή τη στιγμή και ποια καθήκοντα μπορούν να γίνουν το βράδυ κι έτσι θα είστε σε θέση να αποφύγετε την αναβλητικότητα.

3. Μιλήστε σε κάποιον για τα σχέδιά σας

Αν μόνο εσείς γνωρίζετε σχετικά με τα σχέδια και τα καθήκοντά σας, τότε έχετε πολλές πιθανότητες να αποτύχετε. Ενημερώστε κάποιον για τα σχέδιά σας και αυτό θα σας κάνει να θυμάστε ό,τι είναι σχετικό με τα καθήκοντα και τις υποσχέσεις σας.

4. Θυμηθείτε τους στόχους σας

Ρυθμίζοντας σωστά τους στόχους σας μπορείτε να μπείτε στο δρόμο της επιτυχίας και θα πρέπει να το θυμάστε αυτό. Ρίξτε μια ματιά σε παλαιότερους στόχους σας και δείτε τι έχετε καταφέρει να επιτύχετε.

5. Βρείτε το κίνητρο και την έμπνευσή σας

Οι φόβοι και η έλλειψη κινήτρων είναι συχνά οι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρονοτριβούν. Προσπαθήστε να βρείτε κάποια έμπνευση -μπορείτε να την ψάξετε σε μια ταινία ή ένα βιβλίο ή ένα πρόσωπο που ξέρετε. Αυτό θα σας κρατήσει ενεργούς για να συνεχίσετε την εργασία σας.

6. Δημιουργήστε ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα

Κάνοντας ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα θα ξέρετε τι πρέπει να κάνετε σήμερα. Εκτός αυτού, αν ορίσετε προθεσμίες για τις εργασίες σας, αυτός θα είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να αντιμετωπίσετε την αναβλητικότητα.

7. Ξεχάστε την τελειομανία

Η τελειομανία είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι χρονοτριβούν. Ο στόχος σας να γίνει η εργασία τέλεια σας εμποδίζει από το να την εκτελέσετε, ενώ ήδη άλλες εργασίες σας σάς περιμένουν.

8. Μη φοβάστε τα λάθη σας

Οι φόβοι είναι πολύ συχνά τα κύρια εμπόδια στο δρόμο σας προς την επιτυχία. Ο φόβος της αποτυχίας είναι ένα από αυτά και αν προσπαθήσετε να τον αντιμετωπίσετε, θα καταφέρετε να αποφύγετε την αναβλητικότητα.

9. Επαινέστε τον εαυτό σας

Εχετε καταφέρει να κάνετε κάποιες εργασίες; Τότε θα πρέπει να επαινέσετε τον εαυτό σας. Κεράστε τον εαυτό σας μια μπύρα ή οτιδήποτε άλλο θέλετε μετά από την ολοκλήρωση κάθε εργασίας, γιατί αυτό θα διατηρήσει το κίνητρό σας.

10. Οργανώστε το χώρο εργασίας σας

Οργανώνοντας το χώρο εργασίας σας, θα βρείτε εύκολα τα πράγματα ή τα έγγραφα που χρειάζεστε και αυτό θα σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στις εργασίες σας και έτσι να γίνετε πιο παραγωγικοί.

Για να γίνετε πιο αποτελεσματικοί και να αρχίσετε να κάνετε τη δουλειά σας από αυτή τη στιγμή θα πρέπει να θυμάστε ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο χρονοτριβείτε είναι η αρνητική σκέψη σας. Αν αρχίσετε να σκέφτεστε θετικά και αν αλλάξετε στάση απέναντι στη δουλειά σας, μόνο τότε θα είστε σε θέση να αποφύγετε την αναβλητικότητα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »