MENU
lose

10 έξυπνα τεχνάσματα για απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα

8 Ιανουαρίου 2017 • Διατροφή

Πολλοί από εμάς θα ήθελαν να χάσουν επιπλέον βάρος. Το πρόβλημα είναι πως οι περιορισμοί σ’ αυτά που τρώμε είναι δύσκολη υπόθεση και δεν καταφέρνουμε να τους αποδεχθούμε, χώρια που δεν θέλουμε κιόλας!

Οι παρακάτω συμβουλές είναι έξυπνες επειδή δεν θα χρειαστεί στην πραγματικότητα να περιορίσετε τίποτα. Μπορείτε να προσθέσετε μόνο τρόφιμα ή να αλλάξετε τον τρόπο που τρώτε. Διαλέξτε μία ή δύο επιλογές που λειτουργούν με τον τρόπο ζωής σας και διασκεδάστε!

1. Φάτε μια χούφτα ξηρών καρπών και σπόρων 20 λεπτά πριν από τα γεύματά σας

Είκοσι λεπτά είναι ο χρόνος που απαιτείται για το σώμα σας για να πει στον εγκέφαλό σας ότι έχει λάβει τροφή. Ο εγκέφαλός σας στη συνέχεια αποφασίζει ότι δεν χρειάζεται να φάτε άλλο. Οι ξηροί καρποί περιέχουν  πρωτεΐνες και καλά λιπαρά αδυνατίσματος.

2. Να τρώτε μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα

Αν είστε μεγαλύτεροι σε ηλικία θα θυμάστε σίγουρα τον πανζουρλισμό της δεκαετίας του ’80 που όλοι και όλες καταβρόχθιζαν γκρέιπφρουτ, προκειμένου να χάσουν βάρος. Ηταν όμως μια δίαιτα εξαιρετικά περιοριστική.

Σήμερα, ωστόσο, μπορείτε να χάσετε ακόμα και μισό κιλό την εβδομάδα, τρώγοντας μισό γκρέιπφρουτ πριν από «λογικά» γεύματα.

′Η να φάτε ό,τι τρώτε συνήθως και να χάσετε 3,5 κιλά σε 12 εβδομάδες.

3. Μυρίζοντας τα τρόφιμα μπορεί να ξεγελάσετε το μυαλό σας ότι έχετε φάει

Μια μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι εκείνοι που εισέπνεαν άρωμα μέντας κάθε δύο ώρες κατανάλωναν 2.700 θερμίδες λιγότερες από το κανονικό κάθε εβδομάδα. Αυτό σημαίνει απώλεια λίπους περισσότερη από μισό κιλό την εβδομάδα.

4. Βουρτσίστε τα δόντια σας

Οταν αισθάνεστε ότι θέλετε να φάτε κάτι που γνωρίζετε ότι είναι παχυντικό, προσπαθήστε να βουρτσίζετε τα δόντια σας με οδοντόκρεμα που έχει γεύση μέντα.

Με τη γεύση της μέντας στο στόμα σας δεν θα έχετε διάθεση για φαγητό, αλλά ακόμα κι αν έχετε, η οδοντόκρεμα κάνει τα περισσότερα φαγητά να έχουν άσχημη γεύση.

5. Μην τρώτε ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση

Αυτή η κακή συνήθεια μπορεί να αυξήσει μέχρι και σε ποσοστό 40% το φαγητό που θα καταναλώσετε.

6. Βάλτε καρυκεύματα στο φαγητό σας

Προσθέτοντας καυτερά μπαχαρικά στο φαγητό σας μπορείτε να γλιτώσετε από την πείνα. Η καψαϊκίνη (που βρίσκεται στο τσίλι) ενεργοποιεί το μυαλό σας να απελευθερώσει ενδορφίνες, ορμόνες που κάνουν τον άνθρωπο να αισθάνεται καλά.

7. Φάτε με chopsticks

Αυτός κι αν είναι ένας σημαντικός τρόπος να χάσει κανείς βάρος. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το κινέζικο φαγητό που είναι και το πιθανότερο, πολύ απλά δεν θα μπορέσετε να φάτε.

Αλλά ακόμα κι αν είστε εξοικειωμένοι, όταν τρώτε με chopsticks  θα χρειαστείτε περισσότερη προσοχή για να μαζέψετε την τροφή και η κάθε μπουκιά είναι πολύ μικρότερη απ’ ό,τι θα ήταν με το πιρούνι. Σας παίρνει περισσότερο χρόνο να φάτε κι έτσι θα επιβραδύνετε, θα απολαύσετε και θα φάτε και λιγότερο.

8. Κάντε 10 λεπτά να φάτε μια αγαπημένη σας λιχουδιά

Αυτή η συνήθεια θα μπορούσε να μειώσει συνολικά τις επιθυμίες σας

* Βάλτε μια μερίδα από το αγαπημένο σας φαγητό ή γλυκό

* Μυρίστε το περίπου ένα λεπτό πριν το φάτε

* Τσιμπήστε μια μικρή μπουκιά και μασήστε αργά δίνοντας έμφαση στην υφή και τη γεύση και στη συνέχεια καταπιείτε

* Προχωρήστε στην επόμενη μπουκιά και ρωτήστε τον εαυτό σας αν θέλετε πραγματικά να φάτε περισσότερο. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία καμιά 20αριά φορές. Ολο αυτό θα πρέπει να διαρκέσει περίπου 10 λεπτά

Στο τέλος μπορεί να καταλήξετε να μη φάτε ολόκληρη τη λιχουδιά και να έχετε μείνει ικανοποιημένοι με μια – δυο δαγκωματιές.

9. Κοιμηθείτε αρκετά και ξεκουραστείτε

Οι άνθρωποι παίρνουν βάρος όταν δεν κοιμούνται αρκετά. Ακόμα και λίγες νύχτες στέρησης ύπνου μπορεί να οδηγήσουν σε άμεση αύξηση σωματικού βάρους, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια.

10. Εστιάστε στα θρεπτικά συστατικά και όχι στην καταμέτρηση θερμίδων

Προτιμήστε να τρώτε ολόκληρα φρούτα και λαχανικά και βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινά γεύματα και σνακ με έξυπνους υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος. Γεμίζοντας το στομάχι σας με υψηλής θρεπτικής αξίας τρόφιμα θα αισθανθείτε ικανοποιημένοι και χορτασμένοι.

Το Επόμενο Βήμα

Εάν ενδιαφέρεστε σοβαρά για την υγεία σας και δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε προβλήματα βάρους, συχνά είναι απαραίτητο να αλλάξετε τις συνήθειες και τον τρόπο της ζωής αλλά και της διατροφής σας.

Μπορεί να ακούγεται σκληρή δουλειά αλλά αν ακολουθήσετε μια – δυο ημέρες την εβδομάδα μια σούπερ υγιεινή διατροφή το σώμα σας θα διαπιστώσετε ότι έλκεται προς αυτή την κατεύθυνση. Αν ταυτόχρονα έχετε εξοικειωθεί με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να σχεδιάσετε και να ετοιμάσετε ισορροπημένα γεύματα, τότε η υγιεινή διατροφή θα σας γίνει δευτέρα φύσις χωρίς καμία προσπάθεια.

Σχετικά άρθρα

One Response to 10 έξυπνα τεχνάσματα για απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα

  1. Ο/Η Dimitris Markakis λέει:

    Πολύ ωραίο το άρθρο σας! Συμφωνώ, εξάλλου υπάρχουν και αρκετοί μύθοι γύρω απο τα… «κακά τρόφιμα» όσον αφορά την απώλεια βάρους, που δεν ισχύουν 100%, αλλά κάποια κάνουν όντως κακό στην υγεία. Ένα παράδειγμα είναι τα σνακ. Εάν κάποιος προτιμήσει να φάει ένα σνακ πριν απο το γεύμα του, θα ήταν προτιμότερο να φάει ένα φρούτο, παρά να φάει μπισκότα. Επίσης είναι και οι θερμίδες στη μέση. Άλλες θερμίδες θα πάρεις απο τα μπισκότα και άλλες από ένα μήλο.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »